Jeg har modtaget et beskadiget eller forkert produkt – Hvad gør jeg?

Vi gør altid vores ypperste for at kontrollere vores produkter samt pakke på bedst mulige måde inden de sendes. Da næsten alle rammer/spejle vi sender, består af ægte glas kan det desværre ske at produktet ankommer med skader. Dette sker på omkring 1-2% af alle pakker, og det er noget vi hele tiden arbejder for at mindske, så du som kunde ikke skal opleve problemer med dette, men også for at mindske vores miljøpåvirkning.

Vi pakker alle vores rammer i solide kartoner kombineret med kraftpapir, og som beskyttelse mod stød pakkes alle rammer i bobleplast for at gøre transporten hjem til dig så sikker som overhovedet muligt. Desværre er bobleplast det materiale som beskytter bedst, men vi arbejder løbende på at mindske brugen af dette.

Hvis uheldet er ude og du har modtaget et beskadiget eller forkert produkt, gør vi altid vores ypperste for hurtigt og smidigt at minimere dit besvær. Det eneste vi skal bruge fra dig, er et billede af skaden eller det forkerte produkt. Send en e-mail info@bga.dk med et billede af skaden, ordrenummer, dine kontaktoplysninger og en beskrivelse af det som er forkert – så sørger vi for at løse det for dig så hurtigt som muligt. 

Du kan også indgive din reklamation via vores livechat. For at kontakte os der, klikker du på den lyserøde chatrude længst nede til højre.

Vores højeste mål er altid at du som kunde skal blive tilfreds. Laver vi (eller fragtfirmaet) fejl, gør vi altid vores ypperste for at gøre dig tilfreds. For at læse vores fuldstændige købsvilkår -klik her-